ENGWE® AutoriseretDanmark-distributør. Engwe Butikken byder dig velkommen. ♡

Levering Politik

1. Introduktion

1.1 I denne politik angiver vi detaljer om leveringsmetoder, perioder og gebyrer, der gælder for ordrer på vores produkter foretaget via vores hjemmeside.

Warehouse Bestemmelsessted Leveringstid og omkostninger
Europa Østrig, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Holland, Polen, Portugal (ingen Azorer), Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien (Ingen Tenerife, Ingen Las Palmas) og Sverige 3-11 dage
79,00DanmarkR
Storbritannien England, Skotland, Wales og Nordirland. 3-11 dage
99,00DanmarkR
* Spor din ordre på www.17track.net med den modtagne sporingskode.

1.2 Denne politik skaber ikke juridisk håndhævede rettigheder og forpligtelser; snarere er vores sædvanlige praksis i forhold til levering af produkter angivet i denne politik.

2. Leveringsomkostninger

2.1 Vi tilbyder standard- eller ekspreslevering tilDanmark:
Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Holland, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien og Sverige . Med hensyn til standardleveringsmetoden, leveringsomkostninger vil være 129,00 €;

2.1 Vi tilbyder standard- eller ekspreslevering til Storbritannien:
England, Skotland, Wales og Nordirland. Med hensyn til standardleveringsmetoden, leveringsomkostninger vil være 129,00 €;

3. Leveringstid (metoder og perioder)

3.1 De metoder, som vi bruger til at levere vores produkter, og de tidsperioder, inden for hvilke levering normalt gennemføres, er som følger:

(a) hvis din leveringsadresse er på Den Europæiske Unions fastland, vil du være i stand til at vælge eller kun bruge vores forudvalgte forsendelsesmetode, og den typiske periode for levering af produkter med denne metode er 3-11 hverdage, med vores fortjente ret på 30 dage, medmindre andet tydeligt er angivet;

(b) hvis din leveringsadresse er på Det Forenede Kongeriges fastland, vil du være i stand til at vælge eller kun bruge vores forudvalgte forsendelsesmetode, og den typiske periode for levering af produkter med denne metode er 3-11 hverdage, med vores fortjente ret på 30 dage, medmindre andet tydeligt er angivet;

3.2 Hvis du afgiver din ordre inden kl. 1 GMT/BST på en arbejdsdag, løber disse tidsperioder fra lukketid den pågældende dag; hvis du afgiver din ordre efter kl. 1 GMT/BST på en arbejdsdag eller på en ikke-arbejdsdag, løber disse tidsperioder fra forretningens lukning den efterfølgende arbejdsdag.

3.3 Leveringsperioderne angivet i dette afsnit 3 er kun vejledende, og selvom vi vil gøre alt for at sikre, at du modtager din levering i god tid, garanterer vi ikke levering inden udløbet af den angivne periode.

3.4 Vi kan foretage kontrol af svindel, før vi afsender produktet, og disse kontroller kan forsinke din levering. Hvis leveringen sandsynligvis vil blive forsinket som følge af svindelscreeningstjek, giver vi dig besked.

4. Geografiske begrænsninger

4.1 Vi vil normalt være i stand til at levere til følgende lande og territorier: Den Europæiske Union og Storbritannien. Vi kan ikke tilbyde levering til Belgien og ø-lande og -territorier, herunder; Malta, Cypern, britiske oversøiske territorier, Tenerife, Las Palmas og Azorerne.

3.2 Vi kan fra tid til anden acceptere at levere produkter til andre lande og territorier.

5. Leveringssporing

5.1 Leveringssporing er tilgængelig for alle ordrer på vores produkter.

5.2 For at spore din levering skal du indtaste dit ordrenummer (som er angivet i din ordrebekræftelses-e-mail) på vores leveringstjenesteudbyders hjemmeside her: https://www.17track.net/.

6. Kvittering og underskrift

6.1 Alle leverancer skal modtages personligt på leveringsadressen, og der skal gives en underskrift.

6.2 Vores leveringstjenesteudbyder vil give dig besked på forhånd, hvis du forsøger at udføre en levering, der kræver en underskrift.

7. Yderligere leverancer

7.1 Hvis et første leveringsforsøg mislykkes, vil vores leveringstjenesteudbyder gøre mindst 1 forsøg mere på at levere produkterne i din ordre.

8. Samling

8.1 Hvis dine produkter forbliver ude af levering på trods af, at vores leveringstjenesteudbyder har gjort mindst 1 forsøg mere på at levere dem, vil leveringstjenesteudbyderen efterlade et kort på din adresse, med instruktioner om, hvordan du kan afhente dine produkter, herunder en tidsfrist for afhentning.

9. Leveringsproblemer

9.1 Hvis du oplever problemer med en levering, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktoplysningerne, som vi offentliggør på vores hjemmeside eller på anden måde giver dig besked.

9.2 Hvis vores leveringstjenesteudbyder ikke er i stand til at levere dine produkter, og en sådan fejl er din skyld, og du ikke afhenter dine produkter hos vores leveringstjenesteudbyder inden for den relevante frist, kan vi aftale at sørge for genlevering af produkterne ; dog forbeholder vi os retten til at opkræve dig for de faktiske omkostninger ved omlevering (selv hvor den første levering var gratis).

9.3 En vejledende liste over de situationer, hvor en manglende levering vil være din skyld, er angivet nedenfor:

(a) du har angivet den forkerte eller manglende adresse/telefonnummer til levering;

(b) der er en fejl i den leveringsadresse, der blev oplyst;

(c) leveringsadressen er ikke rimelig tilgængelig;

(d) leveringsadressen kan ikke tilgås sikkert;

(e) hvis personlig modtagelse ikke er påkrævet, er der ingen nem og sikker måde at efterlade produkterne på leveringsadressen, og der er ingen tilgængelig person til at acceptere leveringen; eller

(f) hvis der kræves personlig kvittering, er der ingen tilgængelig person på leveringsadressen til at acceptere levering og give en underskrift.

fejl: Ups! Ingen stjæle. Kontakt os for tilladelse.
ENGWE Online butik | Køb EP2 Pro & 750W Engine Pro
Logo
Sammenlign varer
  • I alt (0)
Sammenlign
6
Indkøbsvogn