Levering Politik
1. Introduktion
1.1 I denne politik angiver vi detaljer om leveringsmetoder, perioder og gebyrer, der gælder for ordrer på vores produkter foretaget via vores hjemmeside.
Warehouse | Bestemmelsessted | Leveringstid og omkostninger |
---|---|---|
Europa | Østrig, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Holland, Polen, Portugal (ingen Azorer), Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien (Ingen Tenerife, Ingen Las Palmas) og Sverige | 3-11 dage 00,00DanmarkR |
Storbritannien | England, Skotland, Wales og Nordirland. | 3-11 dage 99,00DanmarkR |
* Spor din ordre på www.17track.net med den modtagne sporingskode. |
1.2 Denne politik skaber ikke juridisk håndhævede rettigheder og forpligtelser; snarere er vores sædvanlige praksis i forhold til levering af produkter angivet i denne politik.
2. Leveringsomkostninger
2.1 Vi tilbyder gratis standard levering til Den Europæiske Union:
Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Holland, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien og Sverige . Med hensyn til standardleveringsmetoden, leveringsomkostninger vil være 00,00 €;
2.1 Vi tilbyder standardlevering til Storbritannien:
England, Skotland, Wales og Nordirland. Med hensyn til standardleveringsmetoden, leveringsomkostninger vil være 99,00 €;
2.3 Vi kan tilbyde standardlevering til landene i resten af verden. Efter at have modtaget en e-mail-forespørgsel vil vi manuelt tjekke leveringsmuligheder og svare med forventet leveringsdato og pris.
3. Leveringstid (metoder og perioder)
3.1 De metoder, som vi bruger til at levere vores produkter, og de tidsperioder, inden for hvilke levering normalt gennemføres, er som følger:
(a) hvis din leveringsadresse er på Den Europæiske Unions fastland, vil du være i stand til at vælge eller kun bruge vores forudvalgte forsendelsesmetode, og den typiske periode for levering af produkter med denne metode er 3-11 hverdage, med vores ret på 30 dage, medmindre andet tydeligt er angivet. Vi er forpligtet til at gøre alt for at sikre rettidig levering.
(b) hvis din leveringsadresse er på Det Forenede Kongeriges fastland, vil du være i stand til at vælge eller kun bruge vores forudvalgte forsendelsesmetode, og den typiske periode for levering af produkter med denne metode er 3-11 hverdage, med vores ret til 30 dage, medmindre andet tydeligt er angivet. Vi er forpligtet til at gøre alt for at sikre rettidig levering.
(c) hvis dit land er uden forDanmark eller Storbritannien, er den typiske periode for levering af produktet ikke kendt på forhånd, men vil i stedet blive tilbudt dig via e-mail af vores supportagent.
3.2 Hvis du afgiver din ordre inden kl. 1 GMT/BST på en arbejdsdag, løber disse tidsperioder fra lukketid den pågældende dag; hvis du afgiver din ordre efter kl. 1 GMT/BST på en arbejdsdag eller på en ikke-arbejdsdag, løber disse tidsperioder fra forretningens lukning den efterfølgende arbejdsdag.
3.3 Leveringsperioderne angivet i dette afsnit 3 er kun vejledende, og selvom vi vil gøre alt for at sikre, at du modtager din levering i god tid, garanterer vi ikke levering inden udløbet af den angivne periode.
3.4 Vi kan foretage kontrol af svindel, før vi afsender produktet, og disse kontroller kan forsinke din levering. Hvis leveringen sandsynligvis vil blive forsinket som følge af svindelscreeningstjek, giver vi dig besked.
4. Geografiske begrænsninger
4.1 Vi vil normalt være i stand til at levere til følgende lande og territorier: de fleste lande iDanmark og Storbritannien. Vi kan ikke tilbyde levering til Belgien og ø-lande og -territorier, herunder; Malta, Cypern, britiske oversøiske territorier, Tenerife, Las Palmas og Azorerne.
3.2 Vi kan fra tid til anden acceptere at levere produkter til andre lande og territorier.
5. Leveringssporing
5.1 Leveringssporing er tilgængelig for alle ordrer på vores produkter.
5.2 For at spore din levering skal du indtaste dit ordrenummer (som er angivet i din ordrebekræftelses-e-mail) på vores leveringstjenesteudbyders hjemmeside her: https://www.17track.net/. I tilfælde af at linket ikke er operationelt på tidspunktet for dit webbesøg, anbefaler vi at besøge https://www.ship24.com/ i stedet.
6. Kvittering og underskrift
6.1 Alle leverancer skal modtages personligt på leveringsadressen, og der skal være underskrift. Modtageren skal være til stede under leveringen.
6.2 Vores leveringstjenesteudbyder vil give dig besked på forhånd, hvis du forsøger at udføre en levering, der kræver en underskrift.
7. Yderligere leverancer
7.1 Hvis et første leveringsforsøg mislykkes, vil vores leveringstjenesteudbyder gøre mindst 1 forsøg mere på at levere produkterne i din ordre.
8. Samling
8.1 Indsamlingsprocedure; Indsamlingsprocessen involverer sporing af din pakke ved hjælp af den medfølgende sporingskode ved ordreafgivelse. Vores udpegede leveringsbud vil kontakte dig et par timer før den planlagte leveringsdato for at bekræfte det præcise leveringstidspunkt. Modtageren forventes at modtage pakken på den angivne adresse, der er angivet under ordreafgivelsen. Der er ingen ekstra omkostninger eller krav ved modtagelse af varerne.
8.2 Hvis dine produkter forbliver ude af levering på trods af, at vores leveringstjenesteudbyder har gjort mindst 1 forsøg mere på at levere dem, vil leveringstjenesteudbyderen efterlade et kort på din adresse, med instruktioner om, hvordan du kan afhente dine produkter, herunder en tidsfrist for afhentning.
8.3 Hvis pakken nægtes til afhentning uden forudgående aftale med vores virksomhed, hvilket fører til returnering af produktet til vores lager, fratrækkes et forsendelsesgebyr på 200,00DanmarkR fra det refunderede beløb
9. Leveringsproblemer
9.1 Hvis du oplever problemer med en levering, bedes du kontakte os inden for 8 dage ved at bruge de kontaktoplysninger, som vi offentliggør på vores hjemmeside eller på anden måde giver dig besked.
9.2 Hvis vores leveringstjenesteudbyder ikke er i stand til at levere dine produkter, og en sådan fejl er din skyld, og du ikke afhenter dine produkter hos vores leveringstjenesteudbyder inden for den relevante frist, kan vi aftale at sørge for genlevering af produkterne ; dog forbeholder vi os retten til at opkræve dig for de faktiske omkostninger ved omlevering (selv hvor den første levering var gratis).
9.3 En vejledende liste over de situationer, hvor en manglende levering vil være din skyld, er angivet nedenfor:
(a) du har angivet den forkerte eller manglende adresse/telefonnummer til levering;
(b) der er en fejl i den leveringsadresse, der blev oplyst;
(c) leveringsadressen er ikke rimelig tilgængelig;
(d) leveringsadressen kan ikke tilgås sikkert;
(e) hvis personlig modtagelse ikke er påkrævet, er der ingen nem og sikker måde at efterlade produkterne på leveringsadressen, og der er ingen tilgængelig person til at acceptere leveringen; eller
(f) hvis der kræves personlig kvittering, er der ingen tilgængelig person på leveringsadressen til at acceptere levering og give en underskrift.
9.3 Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere varen til os, skal du følge vores retur- og tilbagebetalingspolitik https://engue.net/refund-returns/