Da nogle europæiske lande har andre eller mere strenge love end andre, beder nogle kunder os om at oprette en Engwe Engine Pro version, der ville være lovlig på alle offentlige veje i alleDanmark-lande. Derfor Engwe Engine Pro , Engwe Engine X er næsten de samme, med den eneste undtagelse er den nedgraderede motor til kun 250W med en hastighedsgrænse på 25 km/t for Engwe Engine X.
Hvilken model der passer bedst til dine behov afhænger simpelthen af dit lands love og regler. Nogle lande har motor- og hastighedsbegrænsninger, der er reguleret ved lov, og andre har ikke. Derfor foreslår vi, at du gør din research og vælger den model, der vil tjene dig bedre.
Tjek, hvad andre brugere synes om
Bonjour Limbourg,
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous offrons le meilleur support après-vente. Veuillez contacter notre équipe à support@engwe. net et nous serons heureux de vous aider.
hilsen,
Mike
Jeg har én Engine Pro, j'en suis très indhold, mais comme je fais le chabert avec de manière permanente, le vélo souffre énormément. J'ai déjà fait appel au service teknik, j'ai rapidement reçu les pèces qu'il me fallait pour entretenir et réparer mon vélo.
Par contre je recherche un nouvel ax de pédalier pour mon vélo et là, j'ai difficile à me faire comprendre du service après vente chinois. Je pense que j'ai une bille de roulement qui est cassée, et aimerai changer cet ax qui n'est plus au top de sa forme.
Bonjour Huteau,
Voici une vidéo montrant kommentar retirer le pédalier et le capteur d'un Engine PRO : https://www.youtube.com/watch?v=XhPhdBVuebw
J'espère que cela vous aidera et n'hésitez pas à nous écrire à support@engwe. net Jeg vil gerne have et supplement!
hilsen,
Équipe d'assistance Engwe
Bonjour Pietro,
Merci d'avoir partagé vos commentaires et de nous avoir informés que vous avez bien reçu votre vélo et que vous l'avez adoré. Nous sommes heureux de proposer à nos clients des produits de qualité.
Hilsen,
L'équipe de support Engwe
Witaj Jacenty,
Bardzo dziękujemy za podzielenie się swoją opinią z nami i naprawdę doceniamy Twoje zainteresowanie. Chcielibyśmy zapewnić Cię, że wszystkie niezbędne części są dostępne. Prosimy eller kontakt til postrednictwem e-mail på support@engwe. net, az przyjemnością pomożemy Ci w zorganizowaniu potrzebnej części zamiennych do Twojego roweru. Warto zauważyć, że chociaż nie sprzedajemy części zamiennych bezpośrednio na naszej stronie internetowej, to z pewnością możemy zorganizować ich dostawę dla Ciebie.
Pozdrowienia,
Mikrofon
Køb direkte fra vores hjemmeside garanterer den nyeste version med alle opgraderingerne!
1.499€ 1.349€ Tilføj kurv
1.399€ 1.199€ Tilføj kurv
ENGWE EBIKER
ENGWE® Online Shop tilbyder eksklusive tilbud på avancerede e-cykler til overkommelige priser. Vores velassorterede butik vil forsyne dig i løbet af få dage. Denne hjemmeside drives af enDanmark-distributør (ikke en officiel hjemmeside). Din tillid og loyalitet i ENGWE® er værdsat.
ENGWE EP-2 PRO -
Anmeldt den Marts 11, 2024 by PayHelp1.049€999€Hej Xandra,
Han bliver leveret med en akkumulator af 13 Ah, men du kan også en akkumulator af 16 Ah placere om kapaciteten til at forstørre. De 16Ah-accu bliver ikke leveret af en cykel, du kan denne her bestellen: https://engue.net/shop/engwe-accessories/lithium-ion-16ah-battery-for-engine-pro-16ah-version- of-ep-2-pro%ef%bc%8813ah-versie/
Tak!
ENGWE EP-2 PRO -
1.049€999€Hvad betyder de zin, er der en ekstra accu 16ah ved leveret ? Bij ons zit er ingen ekstra accu bij.
ENGWE EP-2 PRO -
Anmeldt den Marts 6, 2024 by PayHelp1.049€999€Hej Bengt,
Jeg beklager i øjeblikket, at vi ikke tilbyder telefonsupport. Kan du venligst sende os en pr support@engwe. net og vores team vender tilbage til inden for 24 timer?
Hilsen,
Mike
ENGWE EP-2 PRO -
1.049€999€Jeg har brug for et telefonnummer. Jeg skal bestille en kontrollør. Nummeret på synet er ikke i brug. Jeg bor i sverige
ENGWE EP-2 PRO -
Anmeldt den Februar 12, 2024 by PayHelp1.049€999€Hej david
Vielen Dank für Ihr Feedback! Bitte wenden Sie sich an unser Support-Team unter support@engwe. net. Das Team hilft Ihnen gerne bei der Geschwindigkeitsbegrenzung.
Regards,
Engwe-Hold