30-dages retur- og refusionspolitik
1. Introduktion
1.1 Vi forstår, at du fra tid til anden ønsker at returnere et produkt til os.
1.2 Vi har oprettet denne politik for at give dig mulighed for at returnere produkter til os under passende omstændigheder.
1.3 Denne politik gælder for alle vores kunder, uanset deres geografiske placering.
1.4 Denne politik gælder for alle ordrer afgivet via vores hjemmeside.
1.5 Dette dokument påvirker ikke eventuelle lovbestemte rettigheder, du måtte have som forbruger (såsom rettigheder i henhold til forbrugerkontrakter (information, annullering og yderligere gebyrer) Regulations 2013 eller Consumer Rights Act 2015).
2. Returneringer
2.1 Hvis du ikke har anden juridisk ret til at returnere et produkt og modtage en refusion eller ombytning, så vil du ikke desto mindre være berettiget til at returnere et produkt til os og modtage en refusion i overensstemmelse med denne politik, hvis:
(a) vi modtager det returnerede produkt inden for 30 dage efter datoen for afsendelse af produktet til dig. Vores tilbagebetalings- og returneringspolitik varer 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig nogen refusion eller ombytning. Returtiden kan blive forlænget under nogle omstændigheder, såsom i fjerntliggende lande;
(b) Det returnerede produkt er ubrugt, uafprøvet i sin originale uåbnede eller ubeskadigede emballage (med enhver forsegling eller krympefolie intakt), med eventuelle etiketter stadig påsat, og ellers i en stand, der gør det muligt for os at sælge produktet som nyt. For at være berettiget til tilbagesendelse skal dit element være ubrugt og i samme stand som du har modtaget det.
(c) du overholder proceduren i denne politik i forhold til returnering af produktet; og
(d) ingen af undtagelserne angivet i denne politik gælder.
3. Returneringsprocedure
3.1 For at drage fordel af dine rettigheder i henhold til denne politik, skal du kontakte os for at få et returautorisationsnummer og derefter placere en dækseddel med angivelse af dette nummer på produktet. Udfyld dette dokument, underskriv det og send det til os over kontaktformular eller e-mail.
- Download (.pdf) 30-dages pengene-tilbage-garantiformular
3.2 I henhold til vores returpolitik vil vi give dig et afleveringssted for returnering af produktet. Vi fortæller dig, hvor du skal tage det fuldt pakket produkt med. Typisk vil denne placering være den nærmeste DPD- eller DHL-facilitet til din adresse.
3.3 Du er ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes og går fra 60DanmarkR til 200DanmarkR, afhængigt af din geografiske placering. Hvis du modtager en refusion, trækkes omkostningerne ved returforsendelse fra din refusion.
4. Tilbagebetalinger
4.1 Vi vil give dig en refusion for den pris, du har betalt til os for ethvert produkt, som du har returneret korrekt i overensstemmelse med denne politik. Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion. Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for en periode på 30 dage.
4.2 Vi refunderer dig ikke de oprindelige leveringsomkostninger i forbindelse med det returnerede produkt.
4.3 Vi refunderer ikke de omkostninger, du pådrager dig ved at returnere produktet til os.
4.4 Vi refunderer normalt alle penge modtaget fra dig ved at bruge den samme metode, som du oprindeligt brugte til at betale for dit køb.
4.5 Vi behandler tilbagebetalingen til dig så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for 30 dage efter den dag, vi modtager dit returnerede produkt.
5. Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger
5.1 Hvis din returnering med refusion blev godkendt af os, og du ikke har modtaget den inden for 30 dage, ikke åbne en betalingstvist, da dette kan resultere i yderligere forsinkelse. Følg i stedet trinene:
(a) Tjek først din bankkonto eller Paypal-konto igen.;
(b) så kontakt dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort,
(c) Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.
(d) Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os.
6. Ukorrekte returneringer
6.1 Hvis du returnerer et produkt i strid med denne politik, og du ikke har nogen anden juridisk ret til refusion eller ombytning for det pågældende produkt:
(a) vi refunderer ikke købsprisen eller ombytter produktet;
(b) vi kan beholde det returnerede produkt, indtil du betaler os et sådant yderligere beløb, som vi måtte opkræve for genlevering af det returnerede produkt; og
(c) hvis vi ikke modtager betaling af et sådant yderligere beløb inden for 14 dage efter udstedelsen af en anmodning om betaling, kan vi destruere eller på anden måde bortskaffe det returnerede produkt efter vores eget skøn uden noget ansvar over for dig.
7. Vores detaljer
7.1
Gtwo Group Limited
RM 7B One Capital Place 18
Luard Road Wanchai HK
Hong Kong 999077
7.3 Du kan kontakte os:
(a) pr. post til ovennævnte postadresse;
(b) ved at bruge vores hjemmesidens kontaktformularEller
(c) via e-mail ved at bruge den e-mailadresse, der er offentliggjort på vores hjemmeside.